Planul milionarului român care a negociat cu Gică Hagi pentru a prelua Farul Constanța. A ajuns sponsor la Ferrari, în Formula 1, dar este de-abia începutul: „Creștem brandul”

Milionarul care a dorit să preia Farul Constanța a ajuns sponsor la Ferrari, în Formula 1 și a dezvăluit că nu se oprește doar aici. Florin Talpeș este unul dintre cei mai bogați români și numele său a fost rostit în urmă cu ceva vreme de Dan Șucu, atunci când afaceristul a dezvăluit că a

Planul milionarului român care a negociat cu Gică Hagi pentru a prelua Farul Constanța. A ajuns sponsor la Ferrari, în Formula 1, dar este de-abia începutul: „Creștem brandul”

Milionarul care a dorit să preia Farul Constanța a ajuns sponsor la Ferrari, în Formula 1 și a dezvăluit că nu se oprește doar aici.

Florin Talpeș este unul dintre cei mai bogați români și numele său a fost rostit în urmă cu ceva vreme de Dan Șucu, atunci când afaceristul a dezvăluit că a fost în discuții să preia acțiuni la echipa lui Gică Hagi alături de patronii de la eMAG și Bitdefender. Între timp, șeful de la Bitdefender a semnat un partneriat uriaș cu Ferrari, în Formula 1.

Florin Talpeș, despre parteneriatul cu Ferrari: „Are cea mai mare audiență”

Cel mai puternic om din IT-ul românesc a fost invitat în cadrul podcast-ului „Vorbitorincii”, acolo unde a vorbit și despre parteneriatul cu unul dintre cele mai mari brand-uri din lume.

Fondatorul companiei Bitdefender a dezvăluit că a ales să sponsorizeze echipa celor de la Ferrari din Formula 1 deoarece este o competiție cu o audiență foarte mare, iar mulți oameni tehnici cu care colaborează urmăresc Formula 1 și sunt mari fani ai echipei Ferrari. De asemenea, dorește să crească vizibilitatea brandului românesc pentru a-l face cunoscut la nivel internațional.



Suntem în parteneriat cu Ferrari. Ferrari are mai mulți parteneri, evident, atunci când ne uităm pe mașini, pe căști, pe haine, vedem mai multe logo-uri. Bitdefender e unul dintre ele. Noi am ales parteneriatul ăsta cu Ferrari dintr-un motiv destul de simplu. Formula 1 este văzută de destul de multă lume. Atunci când ne uităm la zona de oameni tehnici, o bună parte din oamenii tehnici sunt fani Formula 1. În Formula 1, Ferrari are cea mai mare audiență, cea mai mare bază de fani. Deci a fost o bună potrivire. Noi facem pași pentru a ne crește brandul,

 » Citește toată știrea aici…