Cum a ajuns Roger Federer să aibă 360.000.000 de dolari. A luat 3% dintr-o companie elvețiană care se chinuia, dar valoarea pe piață a explodat datorită lui şi a ajuns la 12 miliarde de dolari

Roger Federer a demonstrat că se pricepe foarte bine și la afaceri, nu doar la tenis. Elvețianul a câștigat 360 de milioane de dolari după ce a făcut o investiție incredibilă. Elvețianul a luat 3% dintr-o compania din țara natală, care se chinuia, dar valoarea pe piață a explodat datorită influenței pe care sportivul a

Cum a ajuns Roger Federer să aibă 360.000.000 de dolari. A luat 3% dintr-o companie elvețiană care se chinuia, dar valoarea pe piață a explodat datorită lui şi a ajuns la 12 miliarde de dolari

Roger Federer a demonstrat că se pricepe foarte bine și la afaceri, nu doar la tenis. Elvețianul a câștigat 360 de milioane de dolari după ce a făcut o investiție incredibilă.

Elvețianul a luat 3% dintr-o compania din țara natală, care se chinuia, dar valoarea pe piață a explodat datorită influenței pe care sportivul a avut-o și a ajuns la 12 miliarde de dolari.

Roger Federer a făcut avere și în afara terenului de tenis

Roger Federer a demonstrat că este un om de afaceri extrem de priceput. Fostul mare jucător de tenis a câștigat nu mai puțin de 360 de milioane de dolari după ce a făcut o investiție incredibilă. Elvețianul a decis să preia 3% dintr-o companie din țara natală, care se chinuia să se impună la nivel global de mai mulți ani, iar lucrurile s-au schimbat imediat pentru On Running.



Roger Federer s-a folosit de numele lui și de influența pe care o are în lumea sportului, iar compania, care este acum un gigant în industrie, a ajuns să valoreze 12 miliarde de dolari.

„Cea mai mare victorie a lui Roger Federer nu a fost pe terenul de tenis. Federer a câștigat de trei ori mai mult din investiția sa în compania elvețiană de pantofi On Running decât din cele 103 titluri de simplu pe care le-a obținut. Iată cum: On Running a avut a fost un adevărat cult în Elveția, dar s-a luptat să izbucnească la nivel global. Federer, deja fan, a apelat nu pentru o sponsorizare, ci pentru un parteneriat.  A luat 3% capital în companie și și-a folosit influența pentru a ridica marca.

Susținerea lui a transformat On Running într-un gigant de 12 miliarde de dolari.

 » Citește toată știrea aici…